Assalamualaikum


Hi, assalamualaikum. again? why not, tak salah kot nak bagi salam banyak kali. memberi salam itu sunat malah yang menjawap salam itu wajib. haaa korg jawap tak salam aku? klau jawap bagus (y) jadilah anak anak yang soleh seperti intan noorsyazwani binti indera fauzi. soleh ke? okayy tak sangat. bnyak jugak dosa aku buat. insyaAllah coming soon :D hihi. doakan aku weh. ahakss. how about today guys? shopping barang skolah? haha thumbs up! aku tak shopping apa apa lagi. tunggu ayah free je. me? oh maaaan. takde apa yang menarik duduk rumah je. then td lepas isyak tgok cd alamak toyol dgn family, hm not bad lah cite tuu. habis je cite tuu terus online tengok news feed semua pasal APIT. what the hell it is? siapakah gerangan beliau? ohh finally i got it. budak twitter rupanyaaa. rempit sejati bak kata dorg. tengok gamba dia mmg rempit betul. tak tgok lagi tweet tweet dia sbb belum bukak twitter lagi~ hm act aku nak cakap tak baik korang hina hina diaa. dia pun manusia ada perasaan mcm korang. mcm lah korang tak pernah jadi rempit. korang mengutuk dia pun bukannya dapat apa, dpat dosa adalah. aku cakap ni untuk korang and aku jugak. aku pun pernah jugak jadi rempit. aku ada pulak acc fb rempit tahun lepas. then kawan kawan aku bahan. sakit hati sangat weh. sangat. klau lah apit ni rasa bende yang sama? tak rasa berdosa ke? okay fine aku pun pernah apa kutuk hina rempit mcm ni. mybe aku teringat time korg bahan aku. oh maaaaan. aku tanak tu berulang lagi. even korang bergurau mcm mana pun aku tetap terasa. dah dah lah tuu korang. kesian diaaa. itu life dia. dia tak kacau korg pun ann? so just get your own life. ok? yeah good. mcm tu lah kawan aku. ni sebahagian daripada nasihat aku. pandai pandai lah korang fikir. kbye ^^v