Be strong intan

Hi assalamualaikum. PMR PMR PMR PMR PMR PMR PMR PMR PMR PMR. Dayyumm! From 4 october until bila tah dah lupa, kitaorg dah bertungkus lumus berperang dengan paper paper yg amat susah. yeah exactly susah! Hm takde lah semua nyaa susah, ada lah jugak yg senang but aku tak yakin laaah. Be strong intan be strong. Okayy lepas habis PMR kemain lagi freedom, buku semua dah simpan dalam kotak, paper pmr pun takde nya nak pegang pegang dah, siap simpan dalam fail lg. kang dah tahu markah mula lah menyesal. better tunggu result keluar. It's december intan. DECEMBER! yesss bulan result pmr keluar. Oh maaaaaaaan, im crying in the dark T.T hhahaha. Sebelum ni mmg tak amik kesah pasal result, senang cite mmg tak pikir dah pasal PMR dah. sekarang dah tiba masanyaa, baru lah rasa ketakutan itu menjelma. Okay okayy aku mmg tak yakin apa yg aku akan dapat nanti. mmg tak yakin langsung. and now aku risau paper pai, kh, sej, math, sc. Math aku tak risau sgt sbb paper 2 aku boleh jawap semua. alhamdulillah tp paper 1 tak cukup masa. Sc pulaaak alhamdulillah aku boleh jawap tp result aku sebelum ni mmg teruk gila so aku sangat berharap result kali ni menepati apa yg aku impikan~ amin amin amin. So korang bila result nak keluar ni? 22dec? 23dec? 24dec? 25dec? Lol bnyak gilaa CHOICE. will see it later. see you soon! ;)