Haih budak budak -__-


Hi assalamualaikumm. harini punyaa post kita nak share pasal conversation kita dgn adik kita. here the conversation :

*malam ketika aku sedang masak dadih*

Bam : Angah, tengah buat apa tu?
Me : masak dadih. kejap lg dah siap baru boleh makan.

*dia bla mcm tuu je then dia datang balik*

Bam : Angah, tengah buat apa tuu?
Me : buat dadih sayang~

*dia bla lagi and datang balik*

Bam : Angah, tengah buat apa?
Me : buat dadih lah gemoooooook!!!!!!!!!!!!!

*bla dan datang balik*

Bam : tengah buat apa tuu angah?
Me : haaaaaa tanya lah sepuluh kali!!!!!!!!!!!!!!
Bam : baru enam kali.....

Memang kurang di ajar ini budak. pandai melawaaaaan. aku baruu nak marah terus tak jadii. mmg annoying habis. baru 3 tahun dah pandai. dah besar nanti tak tahu lah mcm mana. nasib comel -___- Okay satuu lagi dia dah pandai berlakon. lagi kurang ajar. nak tahu acano dia berlakon? meh sini meeeh dgr cerita nii. suatu malam yang dingin, ayah pakaikan dia pampes. dah 3 tahun pun pakai pampes? act ni malam nak tidur yang. siang dia takpakai. ok perlu ke aku bgtau? hahahahha layan jelah. k sambung, after ayah pakaikan dia pampes dia termenung. aku nak bagi dia terkejut tp takde effect. then aku tgok mcm pelik jee gaya dia ni, ayah pun dah risau. beberapa saat kemudian dia gelak. pfffffffffffffffft mmg rasa nak sepak laju laju. dia saja bagi org risau -_- tadi dia ada buat lakonan lagi sekali, dia tidur dpn tv. then ibu ajak aku angkat dia masuk dalam bilik. kenapa mesti angkat dua org? kenapa tak angkat sorg je? weh weh berat dia 26kg weh -.- baru 3 tahun. kau bayangkan badan dia besar mana~ haaaihh. so angkat lah berdua. aku pegang kepala, ibu pegang kaki. k sumpah berat nak mampuiiih. dah angkat sampai bilik, letak atas katil ah kan. aku dgn ibu dah semput semput sakit pinggang pun ada. pastu si gemok ni gelak. aku bukak mata dia. the F!!!!! dia tak tidur punnnn!!! elok jee lepas tu dia bangun tengok tv balik. bila aku tanya "bam belakon eh td?" dia gelakk. kau tahu tak kau tuu berat?!!!!!!! haihh minat penampak sungguh. see budak lagii ni, klau dah besar acano? jadi pelakon lah kau dik! -_-