School-ing

Hi assalamualaikum all students who are reading this post. sorry klau bi mengarut sikit.. yelah bi aku mmg low~~ as you know, musim persekolahan sudah bermula tiga hari yang lepas. masuk sekolah semua bau kedai, hahahha well first day semua baruu maaa. form form yang lain semua dh tahu kelas masing masing kecuali form4 so cikgu kumpulkan kitaorg dkt dewan. first of all, cikgu sebut nama bagi budak KAA iaituu budak arab. yeah budak arab semua pandai pandai annd ramai gila masuk kelas pure science. sampai dkt KAB, Mira, Pyja, Saidatul, Aliah Basirah, Izzah dapat pure science. and kelas account, Min, Alia, Qyla, Dedek. you all awesome okay. congrats sapa yang dapat kelas pure science and account. while aku dengan tasu dapat kelas sastera yang ada mata pelajaran perdagangan dengan seni. act niat aku nak sangat dan tersangat nak kelas account sbb aku sangat minatkan math dan kebetulan math aku A. but why aku tk terpilih dalam salah seorang dalam kelas account? why? aku sangat tak puas hati ok. well aiman AR yang dapat 2A but A dia sc dengan apa tahh tp bukan math. yes ini yg aku tk puas hati!!!!!!!! memula kakak aku menasihatkan supaya aku apply kelas account mana tahu dapat tp selepas aku tengok buku teks akaun terus down and aku rasa aku tk boleh bawak time spm nanti. so kaklong ckp baik stay jee kelas sekarang drpd spm aku teruk nanti. ok now aku redha. stay kelas yeah. but isnin nii cikgu ada buat test kemahiran dkt sapa yg nak tukar kelas so aku decide nak amik test tahuu. mana tahu ada nasib nak naik kelas :) berserah pada Allah saja. aku hanya mampu merancang, Allah yang menentu segalanya. InsyaAllah. doakannn aku ye? :')