Randoms

Hi assalamualaikum. korang korang dan korang, rindu aku tak? hewhew. sorry lah aku jarang update iterww punya cool blog nii. act lost of idea nak update apa. anak dara duduk rumah mmg takde cerita ah nak kongsi... 

Semalam punya malam, me, farhana zahhid dan hizuan razali skype-ing bersama sambil pukul 3 pagi kot. memula aku wc dgn fana jee then fana invite wan. so sekali jelaaah. best skype-ing dgn dorg. sweet couple :p ahaks. 

Dan semalam jugak, adik iterw yang 12 tahun tuu dapat handphone baru dan jugak kakak iterw. me very very very jelly a.k.a jealous. sedihnyaaaa. aku hanya mampu pakai hp murahan itu je. k takde boyfriend takpayah ada hp pun takpe. hm

Btw guys, esok me and mah family nak pegi holiday dkt melaka for 2 days mybe. 2 days je? yeah im freakin' boring. kitaorg nak pegi tempat tempat sejarah supaya sejarah aku A -,- yeah intan, pegi sana nanti bawak buku nota k? catat semuanya. hoho -,- fyi, aku tak pernah pegi dataran pahlawan or A'Famosa. sedih an? K nangis sekarang. nangis cepat. hahhaa. hm itu jelaah yang aku nak cite. mybe aku tak dapat online dalam masa 2 hari. k nangis lagi. heheheh. nanti i balik i buat post baru k cyunk? chow