This is what we call friends.


Hi assalamulaikum. friend is very very very important for me. lepas mak ayah, adik beradik ialah kawan. korang ada kawan baik dari kecik? mesti bestkan? dulu aku pernah ada kawan time kecik dia lelaki, tak silap aku nama dia syafiq. hi syafiq ;) hehe. dia lahir sama bulan dgn aku, rasanya kita selang beberapa hari jee. aku ada lagii gamba kitaorg sesama time baby. kitaorg kawan sampai 6 tahunn. how niceee. tp sayang start aku darjah satu, aku dah pindah shah alam. mesti best klau kitaorg kawan rapat sampai skrg. aku tak pernah rasa ada kawan baik lelaki mcm nii :) ok ni act ttibe teringat jee. hehe. let's start one bye one.

Hi saya Minhalina binti Mohd Rizal. hihiihi. okayy ini Minhalina yang lebih dikenali oleh Min tetomey. hehe taklah. Min je. nama baruu dia Nicky Minalina. omeey an nama tuu? haha gedik. hm aku start kenal nama dia dari form1. dia budak baruu time form1, dia masuk tengah tengah tahun. well time form1 semua wempitz ann? k aku mengakuu first time aku nmpak kauu, mengutuk habis. heheh sorry min :p kitaorg start rapat time form2. form3 satu kelas lagii rapat. hm okay dia ni comel sbb dia chubby chubby *jangan perasan min* hahah. dia seorang yg cool tak kelam kabut sangat. even esok nak exam dia relax jee. amik result punn relax tp dalam hatii dup dap dup dap. btw, dia susah nak nangis. aku takpernah nampak dia nangis melainkan air mata fake. haha. dia seorang yg drama queen. bab belakonn dia lah winner nyaa. oh lupa nak bgtau, dia lahir pada 8 november. hihi selang 4 hari dgn akuu :B luv chu :*

Hi saya Alia Hanim binti Masod. hihihi k yang ni pulak Alia. dia lahir pada 6 oktober. kakak num 3. hahaha. dia selalu perasan comel -..- the fact dia mmg comel sbb dia chubby chubby sama mcm min :p dia pandai berdikari. dia tak kesahh keluar sorg sorg ke tak mcm aku. hm, hehe. dia sukaa main lemak akuu. klau duduk depan dia dalam dewan or perhimpunan mestii kene cubit punya. katanya dia geram dgn lemak aku. hahaha. tp aku suka sbb dia mcm mengurutt. layan jee XD haha. aku tak selalu sangat bergaduh dgn dia. hm yeke alia? hahaha. dia suka sakitkan hati org, bak katanya "dia sakitkan hati aku, aku sakitkan hati dia balik" hahaha thumbs up alia. aku kenal nama dia dari form1, first time nampak diaa aku terus cakap "eeee gedik gilaa" sorry alia tp ni kenyataan. hehe. aku cakap kau gedik sbb kau jalan catwalk mcm model. lepas aku rapat dgn kau time form2 kau takde lah gedik punn. kau ckp kau jalan mcm tuu sbb kain kau ketat. hahahahah lawak doh. alia ni sebenarnya seorang yg baiikk. dia tak kedekut. serious weh. and tak berlagak. k ituu jee pasal dia. next person please~ haha. Alia, luv chu :*

Hi saya Nurul Natasya Nadia binti Zaini. panggil dia taca letchumy. hahahah takdelah nicknama dia tasu. why tasu? peliknyaaa... well first time aku kenal dia mcm tak biasa ah nak panggil tasuu but dah lama lama tak biasa pulak nak panggil natasya. hahaha. katanya nama tu kawan sekolah rendah dia bagii. and semua org dah panggil dia tasu. bagus apa, lain dari lainn. niceee :) aku kenal dia pulak dari form1, awal tahun dia kelas lainnn, start dari bulan berapa tah dia masuk kelas aku sekali dgn dedek, qyla. dia nii kecoh orangnyaa maksud akuu peramah. dia boleh jee bersembang dgn mak bapak akuu, kelingg kee, drive teksi kee. main tibaii jee. selalunya aku naik teksi diaaam jee klau dgn min bila sampai dia ada haaa tak henti bercakap ada jee cite dia. itu bukannya keburukan pada diri diaa. aku suka what sikap dia mcm tuu meriuhkan suasanaa. klau time sedih kee dia mesti buat kitaorg gelak. ada satu jee perangai dia yg aku tak suka, keras kepala. sorry tasu but ini fact :\ but she is the best. Tasu, luv chu :*


Hi saya Aqilah Nur Safiah binti Zainal. panggil dia safiah. hehehe qylaa ah. dia kakak sulung. hehe sbb dia lahir 27 january. dia nii cantik sangat. sangat cantik ah. serious weh. diaa kekadang pendiam. tp bila tang dia gelaak haa semua nyaa keluar. lepas geram. hahahhaha. klau dgn dia nii mmg tak pernah bergaduuh. qyla ni berfikirang matured. tak selalu cari point orang. tak cari pasal. kiraa bagus laah. kitaorg tak pernah bergaduh. first time aku jumpa diaa, dalam hati aku "apahal gedik sgt ni? -.-" and act dia sebaliknyaa. tak gedik punn malahnya baikk sangat. hihi qyla jangan bangga sangat k :p hm ituu jelah pasal awak qyla. lost of idea. Qyla, luv chu :*






YEAH ITU DIAA KAKAK KAKAK KU KECUALI MIN :p KITA DAH KENAL AND RAPAT HAMPIR 3 TAHUN. DEAR MAH SISTER, I LOVE YOU ALL. BTW, aku selalu berangan kita keluar sesama. kita berlimaa jee. photoshoot sesama. overnight sesama. pakai pencil case yang sama. pakai gelang yang sama. and lagi satuu kita beli something yang berkecai mcm gelang then bila di sambungkan jadi satu bende. sho sweet. aku berharap sgt dapat mcm tuuu. mybe one day. amiiin. fyi, iloveyouall.